Monday, May 26, 2008

David Cook - Straight Ahead

So take a minute just to breathe
And think of everything you wanted
And what you got instead

Minä olen yrittänyt selvitä. Olen syönyt, nukkunut ja nauranut. Viikonloppu hurahti Scrabblen ja mölkyn parissa. Tuli grillattua, paistettua muurinpohjalettuja sekä juotua paljon viiniä. Kaloreita kertyi, mutta yhtään en varmasti saanut kulutettua.

Aina ei kuitenkaan riitä, että yrittää selvitä. Olen niin loppu. Töissä minua odottaa raskas viikko, sitä seuraavana vaihtuu työympäristö. Joudun vaikeimpaan ja inhottavimpaan mahdolliseen tehtävään. Haluaisin huutaa, mutta minusta ei ole siihen. Olen vain tyytynyt hiljaisiin nyökkäyksiin. Vasta kotioven takana olen uskaltanut kohdata raivoavan kyynelmeren.

Nykyään jokainen kyynel aiheuttaa pelkoa ja ahdistusta. Pelkään, etteivät ne koskaan lopu. Eilen illallakin itkin yli neljäkymmentä minuuttia putkeen. Sitten kaivauduin hetkeksi rakkaan kylkeen - hän oli hämmentynyt ja huolissaan. Mutta pian kyyneleet tulivat jälleen. Ne kastelivat rakkaan paidan sekä lakanat ja ravistelivat minun kehoani. Hoin päässäni, etten enää jaksa tätä, että tämän on loputtava, etten jaksa tätä, että tämän on loputtava. Ääneen en uskaltanut ajatuksiani sanoa. Lopulta uni tuli ja vei itkuisen mielen.

Nyt olisi jälleen edessä uusi yö, uusi aamu ja raskas päivä. Minun täytyy jaksaa; en saa luovuttaa ja olla heikko.

1 comment:

Skinny = Happy? said...

Mä ajattelinkin, et miksi tollasista 0-kalori jutuist ei oo ennen missään puhuttu.
Koita jaksaa ja pärjää! Kyl sä pystyt siihen!