Sunday, April 27, 2008

Silverchair - Across The Night

I don't wanna be lonely
I just wanna be alone

Aamulla ulkona oli aurinkoista ja lämmintä. Markkinoilla tuli jopa kuuma, mutten voinut ottaa neuletakkia pois, kun kädet ovat täynnä mustelmia. Nyt ei haittaa vaikka päällä olisi kolmekin neuletta, kun aurinko meni pilveen ja tuuli yltyi. Ikkunoiden ulkopuolella suuret männyt huojuvat kuin viimeistä päivää ja minä tuijotan niitä täältä sisältä järkyttävien vatsakipujen kera.

Kunpa voisin elää tämän viikonlopun uudelleen. Sanoisin perjantaina vanhemmille, että tahdon heidän mukaansa mökille. Laittaisin rakkaalle viestin, että pidä hauskaa, minä olen poissa. Uittaisin koiraa kylmässä vedessä ja heittelisin sille keppiä. Vasta näihin aikoihin palaisin kotiin katsomaan, kuinka täällä on voitu. Minun ei olisi tarvinnut itkeä perjantai-iltana ja ottaa vastaan loukkauksia, ei olisi tarvinnut kuulla, että olen lihonut. Olisin voinut elää rauhassa ruokaa ajattelematta ja stressaamatta. Nyt asiat ovat menneet toisin ja antaisin mitä vain, että pääsisin pois täältä.

Nyt tekisi mieli näyttää kaikille, että minä pystyn tähän. Että kesäkuun ensimmäisen koittaessa minä onnittelen ystävää kauniina ja hoikkana. Silti minä pelkään, ettei minusta ole siihen. Minut on tuomittu epäonnistumaan kaikessa, mihin ryhdyn.

1 comment:

milkyoolong said...

Minua ärsyttää aina kun muut ihmiset sanovat toisille että toiset ovat lihoneet tai syövät liikaa. Ei toisen syömisiin ja lihomisiin saisi puuttua, ei kellään saisi olla oikeutta pahoittaa toisen mieltä. ;;___;;