Tuesday, December 11, 2007

Silverchair - Too Much Of Not Enough

Blind white lies and shallow truth
Broken strings and stolen youth
I've seen too much of not enough

Reilu viikko takana tässä talossa, jossa on vain kaksi asuntoa ja vartija. Olo on jatkuvasti yksinäinen. Täällä ei ole tuttuja joita tervehtiä; naapureitakaan en ole nähnyt. On vain videovuokraamo, ravintoloita sekä muutama supermarket aivan vieressä. Niistäkään en ole löytänyt turvaa.

Maanantai, tiistai, keskiviikko, torstai, sunnuntai, maanantai, tiistai. Päivien lista on lohduton. On vain kaksi päivää, joina en ole kumartunut posliiniastian ylle. Niinä päivinä minä sanoin rakkaalle hyvää yötä ja ennakko-odotuksista huolimatta tunsin itseni onnelliseksi. Kävimme Helsinki Shooting Clubilla ja jopa ulkona syömässä. Minulla oli turvallinen olo, vaikka kaloreita kertyi ja liikunta jäi vähäiseksi.

Minä olen koettanut täyttää tätä taloa ja itseäni ruualla. Olen odottanut euforiaa ja yksinäisyyden katoamista, mutta kohdannut vain kipua, ahdistusta ja kyyneleitä. Kylpyhuoneen lattialla minulla on ollut aikaa pohtia omaa minäkuvaani, kehonkuvaani sekä suhteitani itseeni ja muihin. Tunteet ovat lentäneet laidasta laitaan eivätkä ne ota asettuakseen.

1 comment:

Phoebe said...

Miälenkiintoinen blogi. Taidan alkaa vakilukijaksi :)

Voimia sinulle.

Niin ja ihana tämä ulkoasu. Juuri sellainen naisellinen ja siro, kun haluaisin omankin olevan.