Sunday, November 11, 2007

The Superchick - Beauty From Pain

My whole world is the pain inside me
The best I can do is just get through the day
When life before is only a memory
I wonder why God let me walk through this place

"Hyi, vähän sun perse on levinny." Sisko sanoi totuuden, joka kirpaisi. Minä tiedän, että minulle on tullut kiloja. Minä tiedän, etten näytä hyvältä. Saman tien sovimme isän kanssa, että ennen joulua tästä talosta häviää kymmenen kiloa ennen joulua - viisi kummaltakin. Nyt en voi epäonnistua. Sisaret tietävät, samoin äiti ja rakas sekä totta kai myös isä tietää. Minulla ei ole varaa epäonnistua.

Vaikka vatsaani vääntävät isänpäiväkakku ja pikkupullat, eilinen lämmittää vielä mieltäni. Join kahvia seurassa, jossa oli hyvä ja helppo olla - jopa vuoden tauon jälkeen. Tuntui siltä, että vasta eilen olisin toivottanut hyvää matkaa ja maannut sängyllä keskustelemassa syvällisiä. Kelasimme pikaisesti läpi reilut kolmesataakuusikymmentäviisi päivää ja muistelimme aikoja, jolloin kummallakin oli turva toisessa. Nyt ne ajat ovat palanneet, tiedän sen.

Pian minä tartun rattiin ja haen rakkaan tyttöporukan koolle. Kokoonnumme kahvikupposten ääreen ja käymme läpi menneen kuukauden. Muistamme myös puheen pikaisesta jälleennäkemisestä, joka kuitenkin jää haaveeksi. Kukaan ei saa tietää laihdutuksestani, kukaan ei tule edes epäilemään sitä. Kun seuraavan kerran näen heidät, jokaisen suu loksahtaa auki. Minä tiedän sen; minun on pakko onnistua.

2 comments:

Alternative indian said...

Onnea uuden alkusi johdosta, minun elämäni on tällä hetkellä palasina, kaikista ihanista kulisseista huolimatta. Tulen seuraamaan suurella mielenkiinnolla tätä blogiasi, olinkin jo ihmetellyt minne olit kadonnut! :)

-Heta

Jenni said...

Kovasti tsemppiä ja tahdonvoimaa lähetän täältä minäkin! :)